Опубликованно 14.06.2021 07:05

Вчені спростували гіпотезу про унікальність Чумацького шляху

Вивчeння гaлaктики UGC 10738 пoкaзaлo, щo Чумaцький шляx нe єдиний в свoєму рoді і утвoрився шляxoм "прирoднoї" eвoлюції.

Міжнaрoднa групa aстрoнoмів вивчилa гaлaктику UGC 10738, дужe схожу держи Чумацький Шлях, і з'ясувала, що наявність двох поколінь зірок - типова риса спіральних галактик, а приставки не- унікальна особливість Чумацького Шляху, як думали раніше. Результати дослідження були опубліковані в журналі The Astrophysical Journal Letters, повідомляє Phys.org.

Чумацький Тракт вважається унікальним утворенням, яке сформувалося рядом зіткненні і злитті декількох галактик. Свідченням цього, для думку фізиків, є наявність більш древніх зірок з дуже низьким вмістом металів, що виникли для ранньому етапі існування Всесвіту.

Дані нового дослідження австралійських і німецьких вчених ставлять під сумнів це твердження і припускають, що різні покоління зірок - счет природного шляху розвитку, який проходять спіральні галактики.

Астрономи вперше отримали детальне зображення галактики UGC 10738, яка також має виразні "товстий" і "чуткий" диски, схожі нате диски Чумацького Шляху. Цьому сприяло унікальне поперечне розташування галактики, що дозволило побачити її продуктивно в розрізі.

Фото: astro3d.org.au

Галактика UGC 10738

Раніше вони вважали, що "тонкі" і "товсті" диски Чумацького Шляху утворилися в результаті рідкісного злиття, і тому їх, ймовірно, невыгодный знайти в інших спіральних галактиках.

Але нове дослідження показало, що це мало-: неграмотный так. Аналіз типу зірок в кожному диску UGC 10738 показав, що "товстий", як і у Чумацького Шляху, складається в основному з давніх зірок з низьким відношенням заліза давно водню і гелію, а зірки получай "тонкому" з'явилися пізніше і містять більше металу, аналогічно перед нашого Сонця.

Як наголосили автори роботи, це означає, що галактики зі структурою і властивостями Чумацького Шляху, ймовірно, дуже поширені і можуть бути описані як нормальні, а "тонкі" і "товсті" диски утворилися далеко не через катастрофічні втручання, а шляхом "стандартного" шляху формування та еволюції галактик.

Галактика UGC 10738 розташована ради 320 мільйонів світлових років від нас. В (видах спостереження за нею автори використовували Дуже огромный телескоп (VLT) Європейської південної обсерваторії.

Категория: Туризм